Stres atma yazım güncel adaletsizlikler üzerine!





Uzmanlar bakanlar kurulu kararı ile alınan bir kararın yine bakanlar kurulu kararı ile kaldırılabileceğini söylüyor.Fakat Hükümet yok olmaz önce bir Danıştay karar versin diyor.Hükümet Ayasofyayı açma konusunda samimi mi?Ben sonuna kadar destekliyorum samimilerse hadi açsınlar, bu süreci millet unutacak veya Danıştay izin vermedi bak Hükümetin önüne taş koydular vs. diyecekler milleti saf yerine koyacaklar.Sadece gündem değiştirmek için ve bu ülkede yaşayan, adaletsizliklere kızgın olan büyük bir kitlenin Ayasofya sevgisini kullanarak onların desteğini kazanmak için yapılmış bir hamle (bu kitleye bende dahilim evet).Hükümet bir ihtimal 2023 genel seçimlerine kadar Ayasofyayı bir seçim malzemesi olarak kullanır veya hükümet erken seçim düşünürse o tarihe kadar kullanır diğer bir ihtimal ise bakın biz ibadete açacaktık Danıştay taş koydu diyerek kendine bir günah keçisi bularak bir miktar prim yapmaya razı olur.Youtube'da hiç kimsenin izlemediği Ajda Pekkan, Sibel Can konserlerine milletin 30 milyon TL parasını Cumhurbaşkanlığı vermiş.O paranın içinde benden alınan 1 kuruş dahi vergi varsa haram zıkkım olsun!Bu ülkedeki milyonlarca işsizden bir tanesi de benim.Ayrıca evim, arabam veya evlenecek yeterli param da yok!Bunları neden yazıyorum kraldan çok kralcı olan şak şakcı kitlenin yüzü kızarması için fakat onlarda kızaracak yüzün olduğunu düşünmüyorum.Ben her şeyi sadece ALLAH(C.C.) tan beklerim yanlış anlaşılma olmasın!Google'a Mehtap Uğur'un hızlı yükselişi önlenemiyor yazın önlisans mezunu bir şahsın KPSS'ye dahi girmeden haksız bir şekilde(torpille) nasıl devletin yüksek kademelerine yerleştirildiğine şahit olun!Ben önlisans gemi inşaatı ve lisans kamu yönetimi mezunuyum, askerliğimi Kıbrıs'ta hudutta nöbet tutarak yaptım.Hiç kimseye borcum yok!Hiç kimseden bir şey istediğim de yok ama kraldan çok kralcı olanlar, şak şakcıların yazıları beni rahatsız ediyor.O şak şakcılar da benim yazılarımdan rahatsız oluyorlarsa onlar da biraz empati yapsınlar veya yazılarımı görmeyecekler!Haksızlıklara karşı nasıl kafalarını kumun altına gömüyorlarsa kafalarını yine gömsünler!Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır!Son olarak hadi bende sizin küçük oyununuza dahil olayım ve bu saatten sonra Ayasofya ibadete açılmazsa ancak cahilleri kandırırsınız kusura bakmayın ben o cahillerden değilim diyeyim!Ekonomi, torpil, haksızlıklar konuşulmasın diye istediğiniz gibi gündem belirleyip, algı yaratıp, propaganda yapıyorsunuz(hitap ettiğim kitle şak şakcılar!).Siyaset yapmayı, insanlarla polemiğe girmeyi hiç sevmem fakat bu ülkedeki sabrı tükenmiş insanlardan biri haline geldim ve bu duruma neden olanlar utansın!Ne dinsiz olanınız ne de dindar olanınız...Düşün yakamızdan!Düzen değişsin!Şeyhi olmayanın şeyhi şeytandır diyerek şeytanları şeyh edinmişsiniz haberiniz yok.Yazıklar olsun! 











Yorumlar