Banko piyango tuzağı!

Banko piyango hileli mi sorunun cevabı;
Bana göre diğer kumarlar gibi bu da hileli evet!
Piyango oyunları canlı yayınla yayınlanmıyor, yayınlansaydı bile yine hile yapmak isteseler mümkün mü hile yapmaları?Evet, mümkün.Çevrenizde 1 tane piyango kazanmış insan var mı?Cevabı biliyorum, yok diyorsunuz.
Çaresizlikten, işsizlikten herkes gibi ben de bu şeytan işi pislikleri oynadım mı?Evet çıkmayacağını bile bile akılsızca oynadım çünkü umut fakirin ekmeği diyeceğim ama bu hileli ve adaletsiz düzen, hileleriyle umut bile vermediği için yaptığımız/yaptıklarımız aşırı akılsızlık.Bu yüzden insanlarımı, halkımı uyarıyorum.İblis işi bu pis kumarlardan uzak durun kendiniz ve sevdikleriniz için.

Hükümete soruyorum bu kumar pisliği dinimize uygun değil, neden tüm kumarları tamamen yasaklayacağınıza daha çok piyango çeşidi çıkarıyorsunuz piyasaya?Her konuda din, millet edebiyatı yapanlar hiç utanmanız yok mu?İnsanlar bu kumar pisliğinden dolayı geçmişte intihar ediyordu da şimdi etmiyorlar mı?

İnsanlara iş ve umut vereceğinize, insanların elindeki 2 kuruşu almaya çalışıyor, insanlardan son umutlarını da çalıyorsunuz.Yazıklar olsun bu düzene ve bu düzenin sinsi çarklarına!

















Yorumlar