Sandboxie Full Bedava Süper Uygulama




Bu programın birden fazla özelliği var.Sandbox'lı web tarayıcısını ihtiyacınız olduğu anlarda kullanırsanız yalıtılmış güvenli bir tarayıcı açılır ve en iyi hackerların virüsleri dahi sisteminize zarar veremez çünkü verilen zararlar yalıtımlı tarayıcının dışına çıkamaz.

Diğer bir süper özelliğini ise örnek vererek açıklayayım mesela cs go, league of legends,wow, cor, hots vs. gibi tüm online oyunları veya steam, battlenet gibi oyun platformlarını bu program ile bir bilgisayarda birden çok aynı anda açarak oynayabilirsiniz.

Bunu sadece oyunlar içinde düşünmeyin aynı anda program falan herşeyi birden fazla açabilirsiniz.Oyunlarda 2 tane açmak istiyorsanız.Önce 1 tane oyunu normal başlatıp alt tab yapın sonra tekrar o oyunun ikonuna gelip sağ tıklayıp sandbox ile açı tıklayın, 2 tane online oyun hesabınızında aynı anda açıldığını göreceksiniz ben şahsen kendim kullandım ve kullanıyorum.Yalıtımlı oyununuzun olduğu sandbox a yeni ip de atanıyor sanırım çünkü oyunlarda ban yemedim.

Size vereceğim bu sürümde ücretsiz kullanım günleriniz bittikten sonra da 3-5 saniye bekleyip programı kullanmaya devam edeceksiniz.Yani sonsuza kadar programı ücretsiz olarak kullanacaksınız.




Yandex 1 tane trojan var diyor fakat diğer tüm antivirüs firmaları temiz diyor.Ben yıllardır kullanıyorum ve hiçbir zararını görmedim.Yandex dışında virüs olduğunu söyleyende yok.

Piyasadaki en temiz ve zararsız sürümü size paylaştığım sürümüdür.
Programı indirmek için aşağıdaki linke tıkladıktan sonra açılan sitede sağ üstte bulunan reklamı geç butonuna tıklayın sonra açılan googledrive dan sağ üstteki indir butonuna tıklayın.


LİNK:  https://tr.link/sandb






Güncelleme:Sandbox da aşılabiliyormuş...
























Yorumlar