Bedava cs go skinleri kazanın!



Bu siteden bedava cs go skinleri kazanmak çok kolay.Üstelik bu site tüm sosyal medya mecralarından günlük hediye puan kodları dağıtıyor hiçbir şey yapmasanız bile sürekli bu siteden cs go skinleri kazanabiliyorsunuz.Ben şahsen tahmini en az şimdiye kadar 50 tane cs go skini biriken puanlarım ile bu siteden aldım.Ayrıca site çekiliş ile cs go bıçak skinleri de dağıtıyor ben şuana kadar bu çekilişlerden bıçak kazanamadım ama bakalım hayırlısı belki ilerde kazanırım.

Site tartışmasız en iyi ödeme yapmaya gerek olmayan bedava olan bedava cs go skinleri veren muohteşem bir site.


Bu ekranda puan kazanma yöntemleri gösterilmiş anket çöz, video izle (bu kısımlar şuan ülkemiz için aktif değil),servers kısmında team fortress 2  oynuyorsanız bu sitenin serverında sadece afk kalarak puan kazanabiliyorsunuz.Mining kısmında btc üretimi yaparak puan kazanırsınız.Referans sistemini anlatmama gerek yok hepiniz biliyorsunuzdur linkim ile üye olursanız ekstradan puan ile başlarsınız  https://www.idle-empire.com/r/6ioctf   Promosyon kısmında ise steam adınızın yanına idle-empire.com  yazarak ve steam profilinizdeki vatarı  idle empire avatarı ile değiştirerek her bir eylem için 50 puan günde 100 puan 2 tıklama ile zahmetsiz hergün kazanırsınız. Minimum puan ödemesi 1000 dir ve 10 gün boyunca sadece 2 tıklama ile bu puana ulaşırsınız hiçbir şey yapmasanız bile kaldı ki instagramdan falan kod payşıyorlar sürekli o kodlar da en az 190 puan falan veriyor ve 1000 puan ile en az 5 tane cs go en düşük silah skinlerinden alırsınız her 10 skini takas kontratıyla sürekli yükseltip iyi skin setleri yaparsınız kendinize.Kod yazma yerini de aşağıda gösteriyorum.



Ödeme ekranı aşağıda.Bu yerlere puanı çekebiliyorsunuz ben cs go shop u kullanıyorum tavsiye ederim sürekli oradan bedava skin alıyorum bu siteden kazandığım puanlar ile.




Sitede şuan aktif olan bir çekilişi de aşağıda gösteriyorum.


SON OLARAK

Ekstra puan kazanmanız için gerekli olan ref linkim;


https://www.idle-empire.com/r/6ioctf



Bu siteden de bedava cs go kasaları açarak skin kazanabilirsiniz, mantık aynı.


https://csgocases.com/r/SURPRISE


Yorumlar