Geçmişten bir anıya dair








Dün sabah kanalları geçerken Türüt'ü görünce izlemeye başlamıştım komikti baya.Adam olun vs. derken aklıma geçmişten bir anı geldi.Ben 3-4 yaşlarındayken babama erkek adam küpe takmaz vs. diyerek Tarkan'ı göstermişim.Bir gün babamın taksisine Tarkan binmiş, babam ona şu yaşta oğlum var, seni çok seviyor ama küpe takman hoşuna gitmiyor demiş.Tarkan'da babama, söyle oğluna küpe takmayacağım demiş.Sonra o yaşlarda Tv'den Tarkan konseri veya konser haberi gibi bir şeye denk gelmiştim gerçekten de küpe takmamıştı.Daha sonraki yıllar da tekrar küpe takmaya başlamıştı fakat sözün kısası bir süre için de olsa sözüne sadık olduğu için severim Tarkan'ı.Erkek kardeşimin adını da Tarkan koymuştum fakat Türk filmi Tarkan'dan dolayı idi o :)Dip not:3-4 yaşlarındaki çocuk öyle şeyler düşünür mü diye düşünenler varsa babamın DNA'sını almışım ayrıca o yaşlarımda mahalledekiler bana küçük adam lakabını takmışlardı.Büyüdük, halen paraya tapanlar için küçük adam olarak kaldık orası ayrı.

















Yorumlar